Symfony fordítások

Ha nézted mostanában a symfony dokumentációs oldalát, akkor észrevehetted, hogy a cookbook oldalak egy (nagyon) kis része már magyarul is olvasható. Igen, én követtem el🙂

Bővebben itt.

Dolgozom az űrlapos írások fordításán is, hamarosan fent lesz az első fejezet.

Kategória: dokumentáció, symfony
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

3 hozzászólás a(z) Symfony fordítások bejegyzéshez

  1. aswyx szerint:

    Hát, meg is lepődtem mostanában a magyar zászlókon🙂 Gratz, csak így tovább!
    Bár a magam részéről maradok az angolnál🙂

  2. Mice szerint:

    http://www.symfony-project.org/cookbook/1_1/hu/web_server

    Elírtad a címnél, virtault írtál virtual helyett (: vagy ez nem hiba? nem te voltál?🙂
    Azért remélem segíthettem🙂

    Mice

  3. Sulik Szabolcs szerint:

    De én voltam🙂 Köszi. Javítva

Vélemény, hozzászólás?

